neděle 7. června 2009

Úplně jsem

začala flákat sport a pohyb a popravdě to začíná být nejen vidět :) ale i cítit - a to úbytkem energie. Čím více pohybu, tím více energie. Ale na pohyb jsem rozhodně nezanevřela, naopak chci o prázdninách začít běhat, nejen moje někdejší pobíhávání s rozcvičkou, ale běhání se vším všudy :) Motivaci mám, energie z jídla spoustu, teď toho jen využít.

Tento víkend jsem byla v Národním divadle na Rusalce, moc se mi tam líbilo, i když takhle do společnosti ráda občas zajdu a užiju si kulturního života, při takových příležitostech se necítím ve své kůži, naopak, lítat bosky, neučesaná a neupravená, v kraťasech a batikovaném triku po zahradě, to je moje. Příroda, to je moje kultura a společnost. Za nic mě neodsoudí a vždycky mě přivítá. Už aby svítilo sluníčko víc, i když je příroda krásná za každého počasí, na sluníčko nedám dopustit :)

A slíbila jsem fotky ze zahrádky, která mi tu zatím roste v truhlících a čeká na přesazení, až bude sluníčko. Tak tady je to, co budu za několik měsíců jíst :)

Velké sazeničky rajčátek a mezi nimi rajčátkové miminka:

Prcek rajčátko:

Meloun Piel de sapo:

Vodní melouny:

Okurky:

Moje malé jahůdky, opravdu malé :)

No a pak mám ještě docela velké ředkvičky, salát a špenát a při sluníčku zasadím ještě kukuřici, cukety, hrášek, chilli papričky a kopr.

Taky se už týden patlám urinou, jelikož se mi dost zhoršila pleť, tak už je to lepší, ale pořád jsem jak strašidlo. Jsem už převážně na ovoci a třeba je to nová vlna detoxu, opravdu netuším.. Vím, že to není z tělu škodlivého jídla, naopak je to z jídla, které škodliviny z těla odstraňuje. A tak jsem za to ráda, protože vím, že to časem přejde a zlepší se to, nemusím řešit kožní doktorku,  kožní patlaniny a léky. Strava je mým lékem..

Taky začínám uvažovat, co o prázdninách..Nejsme zrovna při penězích, takže k moři nepojedeme a tak jsem uvažovala nad nějakou levnou dovolenou, na kterou bych se vypravila sama nebo s někým a to nejspíš stopem. A moc ráda bych cestovala právě s vitariánem, za poznáním a ovocem. Uvidím, jak se to vyvine :)

Žádné komentáře:

Okomentovat