úterý 22. září 2009

:))

Každý den přináší něco nového. A samozřejmě krásného. Náš ovocný byt už je jakž takž doladěný, zbývá jen pár poliček a věcí na rozklizení. Filip má zrovna přednášku v Plzni a já dnes poprvé v životě sádrovala díry ve zdi po vrtání :)) Šlo to v pohodě, i když se vyskytlo pár záležitostí, s kterými je třeba pohnout a chce to chlapskou ruku ;) (joke :))

Při postupném zařizování bytu se nám stalo pár legračních věcí - např. od nás utekl pokladač koberců. Doslova utekl! Byl negativně naladěný a necítil se tady dobře. Naopak ten druhý, kterého jsme si zavolali místo něj, se tady cítil tak dobře, že práci, kterou původně slíbil dodělat za jeden den, dělal nakonec tři dny. Celý byt má tak zvláštní energii a to hodně inspirativní, dějí se tady úžasné věci, napadají nás nové a nové myšlenky. Včera přijel Lukáš Šušor, takže posádka bytu je už kompletní, mám tady tři krásné ovocné muže :)

Se školou se to má tak - začali mi tam říkat spáč, protože usínám. Jednoduše si nepamatuju některé části hodin, protože usnu. Někteří učitelé to tolerují a o těch, kteří ne, zatím nevím. Buď mě kárají, když spím a nebo se mě chystají vysmažit při zkoušení u tabule.. Je to fakt vtipné :)) Nicméně se nám krásně rozjíždí aktivity Ráje Chutí a ráda bych u toho byla víc než ve škole. A proběhlo ve mně to stejné, jako když jsem o prázdninách cítila, že se přestěhuju do Prahy a jen nevěděla jak a kdy. Věděla jsem, že dálkové studium vyjde. A taky že vyšlo :)

Měla jsem to v hlavě už od prvního školního týdne. Postupně tenhle pocit zesiloval a zesiloval, až se projevil navenek. Včera jsem volala s mamkou a ta, aniž bych o svých pocitech a myšlenkách řekla jediné slovo, se mě zeptala, jestli se s taťkou nechci domluvit, že bych studovala dálkově. (Záleží to totiž na něm, protože mi posílá výživné a na to mám ze zákona nárok jen se statutem studenta a ten při přestupu do dálkového studia ztrácím, takže bych teoreticky měla přijít i o výživné). Taťkovi jsem napsala mail, kde jsem ze srdíčka napsala to, co jsem cítila. Taťka dnes ráno odepsal, že o peníze od něj nepřijdu. Tuhle krásnou zprávu jsme si přečetli s Filipem hned ráno, sotva jsme se probudili a byli fakt nadšení. Zítra jdu za ředitelem vyřídit přestup.

Mám ze všeho radost. Tedy ne mám, ale cítím. Cítím ji pořád, je tady neustále. Radost a láska. Dějou se opravdu nádherné věci. Potkávám mnoho lidí, kteří jsou v kontaktu se svým srdcem a dávají jej do toho, co dělají. Jako například ředitelka školky s individuálním přístupem k dětem (montessori školka), se kterou spolupracujeme. A ty děti! Jsou úžasné! Budou k nám chodit na hlídání, ale nebude to klasické hlídání typu "hraj si sám", ale takové, které bude rozvíjet jak je, tak mě resp. nás. Budeme např. vyřezávat krásné věci z ovoce a zeleniny atp. Z toho mám opravdu radost, práce s dětmi je úžasně inspirativní a zároveň jsou děti jedny z nejkrásnějších a nejsilnějších zrcadel. Navíc jsme se v téhle školce mezi učitelkami potkali s jednou Američankou, která je už tři měsíce na raw food a hledala nějaké vitariány tady v Praze. Zítra jsme k ní pozvaní na raw dinner :)
Kromě toho máme spousty dalších aktivit, proto mě moc těší, že budu studovat dálkově. No a taky budu trávit víc času se svým sluníčkem :))

A tím se dostávám k další věci, kterou jsem si v poslední době uvědomila. Přestala jsem věci chtít, usilovat o ně a řešit je. Dříve jsem chtěla vedle sebe vegetariána a posléze vitariána. A jen, co jsem ho přestala chtít, tak přišel a teď jsem s ním.. Chtěla jsem pracovat s ovocem nebo s dětmi a jen jsem o to přestala usilovat a přemýšlet jak to udělat - mám možnost dělat obojí. Věci teď nechávám volně plynout a nezáleží, co se stane. I když je něco míň fajn a něco víc fajn, nic není dobře nebo špatně. Prostě to je tak, jako to má být a to nemůže být nikdy správně nebo nesprávně. Jen to tak je. A je nádherné si to uvědomit :)

Už budu končit, Filip brzo přijede s bednou banánů :)), takže pokračování zase příště.

(jo a když už jste to dočetli až sem, tak se koukněte na freshbedynky.cz a rajchuti.cz ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat